INSIDEOUT

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ בית הנייר | רעננה

מתי בפעם האחרונה נכנסתם אל תוך סרט או סדרה? המשימה נולדה בדמיון הפרוע של האיש המסתורי הידוע בשם "הפרופסור". מאז ילדותו, חלם על השוד המושלם, והוא בחר דווקא בכם, להפוך את הדמיון למציאות. המשימה שלכם היא לחדור למטבעה המלכותית של ספרד ולגנוב את כל הכסף!. הלחץ עולה והזמן מתקצר. האם תצליחו לעמוד באתגר, לאסוף את השלל ולברוח לפני שתתפסו? חוויה מלאת אדרנלין מחכה לכם, ואתם הולכים להיות מופתעים ובגדול!

סגנון: אקשן | שיתוף פעולה.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ מבצע לוויתן | רעננה

הקשב! צוות קומנדו, היכונו למשימה! הנכם נמצאים על סירה בלב ים, הקור הצונן והגלים הגדולים מקפיאים את האוויר. אתם נערכים למשימת קומנדו מסוכנת במיוחד. כולם סומכים עליכם, וההתרגשות בתוככם מתערבבת עם הציפייה להצלחה. האם תוכלו לעמוד במשימה? חסר לכם שלא!. "מבצע לוויתן" מבטיח להיות חוויה מלאת פעולה, מאתגרת ומפתיעה.

סגנון: פעולה | משימתי.

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ קארטו | רעננה

זה מתחיל בטיול בלונדון ומשם מתפתח ללב דרמה חובקת עולם. המשימה מטורפת והזמן קצר, חייבים להשלים אותה בזמן. זה או הם או אנחנו, ולא תהייה עוד הזדמנות.– האם תגיעו בזמן? האם תדעו מה לעשות ותתפקדו ברגע האמת? חסר לכם שלא!

סגנון: מתח | חידתי

נגן וידאו

חדר בריחה ⭐ משחק הדיונון | רעננה

חדר הבריחה החדש של אינסייד אאוט הוא חדר הבריחה הטכנולוגי ביותר בארץ וכולל מגוון של אפקטים מיוחדים. בטוח תשמחו להיכנס אליו, אבל לא בטוח שתצאו ממנו… החדר אינו מפחיד ודורש פעילות פיזית קלה, הכוללת טיפוס והתכופפויות. (ללא זחילות)

סגנון: מתח | שיתוף פעולה

לקוחות מספרים

ימי כיף לעובדים

​ימי כיף לעובדים, מהווים ימים של יצירה מהשגרה עבור העובדים, הכרות מהותית יותר אחד עם השני ובעיקר מאפשרת להם לנשום קצת ולצבור כוחות להמשך העבודה. בכדי לארגן ימי כיף לעובדים אשר יכילו בתוכם גם תוכן מגבש וגם הנאה וכיף מהיום עצמו. הבחירה בחדרי בריחה עבור ימי כיף לעובדים היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבור כל עובד ועובד.

מהם חדרי בריחה עבור ימי כיף לעובדים?

חדרי בריחה מהווים כיום חוויה איכותית ומגבשת עבור קבוצות או זוגות. כאשר מדובר על יום כיף לעובדים, חדרי הבריחה יכולים להיות מושלמים לצורך זה. חדרי הבריחה הינם חדרים מיוחדים המכילים עלילות מרגשות ומותחות. הקבוצה תנעל כולה בחדר הבריחה למשך 60 דקות,  במהלך הזמן בו הקבוצה תשהה בחדר היא תשתלב בעלילה באופן בלתי נפרד, תפתור חידות ותעלומות ועוד. המגמה היא לברוח מהחדר בכל אמצעי באשר הוא עוד לפני שנגמר הזמן ובכך בעצם להצליח במשימה. בכדי להצליח לעשות זאת, יש לעבוד בצורה קבוצתית וכן, לחשוב בצורה יצירתית. חדרי הבריחה כיום כיף לעובדים הם ללא ספק הדבר הטוב ביותר, אשר יעניק לעובדים חוויה מרוממת של יום כיף חוויתי ומושלם.

לבחור בחדרי הבריחה הטובים ביותר עבור ימי כיף לעובדים

בכדי לממש את מטרותיו של יום הכיף לעובדים במלואן, יש לבחור בחדרי בריחה איכותיים ומיוחדים, אשר יהוו את הדבר הטוב ביותר עבור העובדים שלכם. חדרי הבריחה של אינסייד אאוט הינם חדרי בריחה מושקעים וייחודיים, המכילים את העלילות המרתקות ביותר ומאפשרים לכל אחד מהעובדים לחוות חוויה מרגשת ומיוחדת וכמובן, לעבוד בקבוצה ולחשוב מחוץ לקופסא. 
מאחורי חדרי הבריחה של אינסייד אאוט עומד צוות מקצועי ומיומן, בעל מחשבה מקורית ויוצאת דופן, אשר מתבטאת בחדרי הבריחה של החברה.